Jak to celé začalo

Slovy z Jistě, pane ministře - chtěla jsem něco udělat, tohle bylo něco, tak jsem to udělala.
 A teď vážně. Možnost dostat Working Holiday víza do Kanady má každoročně, tuším, 1200 Čechů a my jsme si s přítelem řekli, že to zkusíme. Kdyby to nevyšlo, jeli bychom na Zéland, a kdyby ani ten nevyšel... To nemá smysl řešit, protože víza do Kanady jsme dostali okamžitě, já hned v prvním, přítel ve druhém kole losování. 
Kanada mě zajímala kvůli divokosti přírody, neskutečné rozloze jejích hor a lesů, fauně, která tady žije a na kterou se nemůžu dočkat. Majestnátnosti zdejších hor a všem těm příběhům, které se vyprávějí o, až absurdní, laskavosti místních lidí. A Working Holiday je prostě jednou z položek, co musíte zkusit, dokud jste se ještě neusadili a nerozhodli hnízdit, kojit a přebalovat děti nebo splácet hypotéky. 
Jediné, co mě trochu děsilo, byla představa té zimy v Kanadě, ale za poslední rok jsem se otužila na Islandu a následně navázala převážně outdoorovým pobytem u koní v zimě, takže moje resistence vůči chladu vzrostla z levelu "Kokosy na sněhu" na level "Dokud neni minus dvacet, tak dobrý". Navíc jsem se rozhodla jet na letní sezonu, tak jsem nepočítala s větším úskalím.
Tak jsem si řekla, že jsem připravena a můžu se směle vydat do země javorového listu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Práce u koní v Banffu

Alpy... Teplý brácha Rockies?

Výlet a mé poprvé